FAQ

Moet ik altijd support mailen voor een vraag?
Absoluut niet, u kunt ook altijd bellen. Wij kunnen altijd nog besluiten een ticket voor u aan te maken indien wij dit nodig achten. 
Wo, 29 Apr, 2015 at 7:35 PM
Moet ik registeren om een ticket te maken?
De registratie gebeurt automatisch wanneer u voor de eerste keer een ticket maakt via de portal of een e-mail stuurt naar servicedesk@veraq.nl.
Vr, 28 Okt, 2016 at 6:40 AM
Hoe maak ik een ticket aan?
U kunt een e-mail sturen naar servicedesk@veraq.nl of u kunt hier een nieuw ondersteuningsticket aanmaken. 
Vr, 28 Okt, 2016 at 6:40 AM
Hoe beantwoord ik een ticket?
U kunt de e-mail beantwoorden van het desbetreffende ticket ongeacht de status van het ticket. Onder 'ticketstatus controleren' kunt u het d...
Wo, 29 Apr, 2015 at 7:26 PM
Mijn probleem is al opgelost, hoe sluit ik de ticket?
U kunt onder 'ticketstatus controleren' al uw tickets vinden.  U klikt op het ticket dat u wilt sluiten en rechts bovenin vindt u de volgende kn...
Wo, 29 Apr, 2015 at 7:32 PM
Mijn ticket is opgelost, wanneer wordt deze gesloten?
Alle opgeloste tickets worden na 48 uur gesloten. Dit gebeurt automatisch.  Mocht u dit als storend ervaren dan kunt u altijd zelf de ticket sluiten. 
Wo, 29 Apr, 2015 at 7:39 PM
Mijn ticket is gesloten maar mijn probleem is niet opgelost.
U kunt uw ticket heropenen door de e-mail waarin vermeld wordt dat uw ticket is gesloten te beantwoorden. Het ticket wordt hiermee automatisch heropend. 
Wo, 29 Apr, 2015 at 7:40 PM
Waarom ontvang ik een e-mail in het Engels?
Freshdesk is een Engelstalig systeem. Wij hebben alles omgezet naar Nederlands maar kunnen over deze automatische e-mail heengekeken hebben.  Wij stellen h...
Di, 31 Jan, 2017 at 5:29 PM
Waarom zijn sommige woorden op de portal Engels?
Freshdesk is een Engels systeem. Er zijn helaas sommige onderdelen van de portal die wij zelf niet kunnen aanpassen.  Wij zijn hiervoor al met Freshdesk ...
Wo, 29 Apr, 2015 at 7:40 PM